پیش نمایش پی پی وی الیمنشین چمبر 2012 - WWE Elimination Chamber 2012 Preview PPV
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 5279
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




پیش نمایش پی پی وی الیمنشین چمبر 2012 - WWE Elimination Chamber 2012 Preview PPV
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» پیش نمایش الیمنشین چمبر 2012 :

دومین پی پی وی سال کمپانی دبلیو دبلیو ای تا ساعاتی دیگر با عنوان الیمنشین چمبر آغاز خواهد شد. رویدادی که همانند سال گذشته 4 مسابقه رسمی را در خود، ثبت شده می بیند و بعید به نظر میرسد که مسابقه دیگری به شوء اضافه شود. اما جدیدترین خبر اینکه در پی پی وی فردا یک خبر ویژه به عنوان سورپرایز توسط جان لورینایتیس اعلام خواهد شد که مشروح آن و اطلاعات بیشتر درباره این پی پر ویو را می توانید از ادامه مطلب دنبال نمائید.

 

 


تاریخچه پی پی وی الیمنشین چمبر:

الیمنشین چمبر برای سومین سال پیاپی است که برگزار میشود و پیش از این نام این رویداد تا سال 2009، نو وی اوت بود که در این سال تغییر نام پیدا کرد. در مسابقه اصلی این پی پی وی، یک قفس زنجیر وار و مدور به ارتفاع 4.9 متر، قطر 11 متر و  وزن 10 تن و همچنین بیش از 3.2 کیلومتر زنجیر به وزن 6 تن به کار رفته است. این قفس در گوشه های خود دارای 4 سلول میباشد که 4 استار در آن زندانی میشوند و به ترتیب درب هر یک پس از مدت زمان مشخصی باز میشود. کف این قفس به رینگ میرسد اما قانون دیسکالوفکیشن در آن وجود ندارد و برنده با دو قانون سابمیشن و پین فال مشخص میشود. هر 5 دقیقه یک بار، یک استار از سلول خود به شکل تصادفی آزاد میشود و برنده کسی است که به عنوان آخرین نفر در قفس باقی بماند. تریپل اچ با 4 برد، جان سینا با سه برد و ادج با دو برد رکورد داران برد در این نوع مسابقات هستند. با برگزاری دو مسابقه چمبر مچ فردا، تعداد مسابقات برگزار شده چمبر مچ از سوروایور سریز 2002 تا به الان به رقم 15 خواهد رسید.
 

جزئیات و اطلاعات دقیق الیمنشین چمبر 2012:

تاریخ برگزاری: 19 فوریه برابر با 1 اسفند

روز برگزاری: یكشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 19 به وقت محلی برابر با 4:30 بامداد به وقت ایران
مكان برگزاری: میلواکی، ویسکانسین
محل برگزاری مسابقه: استادیوم بردلی سنتر
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 16 به وقت محلی

پوستر رسمی: در این
لینک
لوگوی رسمی: در این لینک

مسابقات قهرمانی درنظر گرفته شده در الیمنشین چمبر 2012:
مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی WWE:
الیمنشین چمبر مچ برند راء
قهرمان کنونی تایتل WWE باید در یک چمبر مچ با کریس جریکو، دالف زیگلر، کوفی کینگستون، آرتروث و دمیز رقابت نماید. این در حالی است که طبق خبرهای دریافتی، پانک قرار است فردا با ظاهری جدید در مسابقه حضور پیدا کند و او اولین بار در سال کنونی، تمام ریش و سبیل خود را تراشیده است! موضوعی که شاید از لحاظ کیفی، تنها بتوان به آن دل خوش کرد! اما در بین رقیبان پانک در این بازی، روی کاغذ و شایعات شانس جریکو از همگی بیشتر است! شایعاتی که با توجه به اتفاقات پس از رویال رامبل کم کم در حال گرفتن رنگ واقعیت به خود است و آن مسابقه جریکو - پانک در رسلمنیاست! اگر استوری این دو بخواهد ادامه داشته باشد که به احتمال فراوان هم این گونه است، قطعا جریکو باید برنده بازی باشد! اما در بین سایر افراد دالف زیگلر با توجه به پوشی که مسئولان روی وی در چند ماه اخیر داشته اند، شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا دارد. میز و تروث درگیری یک استوری با هم هستند و کوفی نیز استوری خاصی ندارد تا بدین ترتیب شانس این سه برای برد بسیار پایین باشد!

مسابقه ای بر سر كمربند سنگین وزن جهان: الیمنشین چمبر مچ برند اسمکدان
قهرمانی کنونی تایتل سنگین وزن جهان باید با بیگشو، د گریت کالی، وید برت، کودی رودز و سانتینو مارلا رقابت نماید. مسابقه ای که از لحاظ کارهای فنی و کیفیت به هیچ عنوان قابل قیاس با چمبر مچ راء نیست و بی شک خیلی ها منتظر این مسابقه هستند. دنیل برایان پس از کش کردن تایتل خود در تی ال سی و ثبت کردن یک رکورد 45 ثانیه ای برای بیگشو در حفظ تایتل، در رویال رامبل هم به طرز عجیبی در یک استیل کیج مچ در مقابل مارک هنری و بیگشو پیروز خارج شد تا بیش از پیش ارزش های تایتل سنگین وزن کم شود! عملا غیبت رندی اورتن در این بازی برای برایان که خود وی او را مصدوم کرد، یک پوئن محسوب میشود و بعید است که جانشین او بتواند مشکلاتی برای سایر استاران به وجود بیاورد! در این بین بیگشو با توجه به استوری جدیدی که خواهد داشت، شانسی برای برتری ندارد و مارلا و رودز هم عملا شانسشان در حد صفر است مگر اینکه مسئولین فکر های عجیبی داشته باشند! گریت کالی نیز قطعا برای پر کردن استاران در این مسابقه به کار گرفته شده است و برت بیش از همه شانس پیروزی دارد. چرا که استوری برت - شیموس می تواند بسیار زیبا تر از استوری برایان - شیموس در رسلمنیا باشد!

مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی دیواس: بث فینیکس (C) در مقابل تامینا اسنوکا
موج بی نظمی در مسابقات دیواس کمپانی دبلیو دبلیو ای بیش از پیش با انجام این مسابقه به چشم می آید! کاملا برعکس کمپانی رقیب یعنی تی ان ای، مسابقات دیواس در دبلیو دبلیو ای بدون استوری خاصی پیگیری میشود و فینیکس چند ماهی است که سلطه دار دیواس این کمپانی است! وی در سال 2012 هیچ استوری جدی نداشته و آخرین استوری های وی به اواخر سال 2011 با کلی کلی و ایو تورس برمی گردد که هیچ یک در گرفتن تایتل از فینیکس موفق نبودند! اما در این چند هفته اخیر تامینا با چند بازی موفقی که داشت به خصوص مسابقات پیاپی وی با ناتالیا که منجر به برد های پشت سر هم شد، به عنوان چلنجر جدید این تایتل برای این پی پی وی در نظر گرفته شده است! هر چند کارما هم در دیواس کمپانی آماده باش برای استوری با فینیکس است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، استوری وی با بث برای رسلمنیا کلید خواهد خورد! چیزی که برد فینیکس در بازی فردا را خیلی پر رنگ میکند.

مسابقات معمولی درنظر گرفته شده در الیمنشین چمبر 2012:
Ambulance Match:
کین در مقابل جان سینا
بی شک یکی از معدود مسابقات زیبای این پی پی وی، نبرد کین و سینا خواهد بود. موضوعی که در رویال رامبل ثابت شد و حالا همه منتظر تماشای بازی پایانی این استوری هستند! کین پس از درخشش خیره کننده خود پس از بازگشت در راء اسلمی آواردز، زک رایدر را مورد حمله خود قرار داد و در راء گذشته وی را در حالی که به شدت مصدوم هم بود، مجددا نابود کرد! اما هدف اصلی وی، هیل کردن سینا و به اصطلاح پذیرفتن نفرت توسط وی بود. کاری که کین در این چند ماه به خوبی انجام داده است و حاصل آن هم خیانت سینا در راء هفته قبل به دوست خود با بوسیدن ایو تورس بود! مسئله ای که موجب درگیری سینا و رایدر هم شد و این دقیقا چیزی که بود که کین میخواست! حال پس از 9 سال، مسابقه آمبولانس مچ به WWE برگشته است و برنده این مسابقه کسی است که حریف را داخل آمبولانس گذاشته و به بیرون انتقال دهد! نکته جال این است که در آخرین آمبولانس مچ نیز کین حضور داشته است و در مقابل شین مکمن بازی کرده است و از این لحاظ تجربه کین شاید بلای جان، سینا شود! با توجه به اینکه استوری با د راک پیش روی سیناست، شانس کین برای برد در این بازی کمتر از حریف نیمه هیل خود به نظر میرسد!

اطلاعات تکمیلی الیمنشین چمبر 2012:

امروز جان لورینایتیس در توئیتر خود اعلام کرد که در الیمنشین چمبر خبر بزرگی را اعلام خواهد کرد که این خبر به گفته او میتواند شوء را تغییر دهد یا اینکه قطعا بازی را تغییر دهد! دو کلمه ای که طبق تحلیل سایت های معتبر خبری به شان مایکلز و تریپل اچ برمی گردد و احتمالا تکلیف مسابقه تریپل اچ و آندرتیکر، فردا به عنوان یک سورپرایز مشخص خواهد شد! آرنای فردا، آرنای محل برگزاری مسابقات تیم بسکتبال میلواکی باکس است که طبق تبلیغ سایت رسمی آن در رویداد فردا، رندی اورتن، مارک هنری، کریسچن، آلبرتو دلریو، شیموس و تد دیبیاسی نیز حضور خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت20:47---30 بهمن 1390
شما بهترین وبلاک هستید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس